Dag 7, zondag 16 juni

16 juni 2019 - Höxter, Duitsland

Höxter

Vandaag hebben we een rustdag ingepland, even bijkomen van de afgelopen dagen en onze billen wat rust gunnen.

Vanmorgen al bijtijds wakker door de geluiden bij de receptie en door de zon. Helaas verdwijnt de zon tot het einde van de middag achter de wolken. Eerst maar een was gedraaid vanmorgen en eind van de dag hebben we weer schone en droge kleding.

We hebben gezien dat er om 10.30u een kerkdienst is en we besluiten daar heen te gaan, 4 kinderen worden er gedoopt waarvan 1 jongetje van een jaar of 3, die heeft er totaal geen zin in en zet het steeds op een krijsen, uiteindelijk wordt hij toch gedoopt.

Kerkdienst in Höxter

Na een bakkie koffie gaan we verhuizen, gisterenavond zagen we dat er ook plekken zijn langs de rivier, dat is natuurlijk 10x leuker dus ons boeltje opgepakt en 20 minuten  later zitten we op een bankje te genieten van het uitzicht en de lunch. Winkels blijken vandaag dicht dus we moeten onze laatste restjes bij elkaar schrapen.

Verhuizen

Plek aan de rivier

Helaas krijgen we nog een flinke bui over ons heen maar daarna komt de zon echt terug.

De zon is er weer

Tijd voor pizza

Lekkere pizza gegeten en daarna genieten van ons uitzicht, echt raar dat ze dat bij de receptie niet aanbevelen, langs het water is toch veel leuker dan op een veldje bij de receptie.

Wat een prachtig plekje aan het water

Zonsondergang

Niet gefietst

Overnachting Weser camping Höxter

1. Dini Bal:
    16 juni 2019
    Wat hebben je een leuk plekje aan het water. Lekker uitgerust vandaag jammer dat de zon niet steeds scheen. Bij ons behoorlijk wat zon. Succes morgen weer.