Dag 1, maandag 10 juni

10 juni 2019 - Kring van Dorth, Nederland

Biddinghuizen-Gorssel

Na een weekend Opwekking vanmorgen alles droog kunnen inpakken voor onze fietstocht naar Berlijn. En spullen die alleen voor Opwekking waren meegegeven aan Klarinda en aan Roel&Marleen, bedankt.

Gastvrije ontvangst door de Brandarus

Zoals elke dag kregen we ook vandaag weer eten aangeboden uit de Brandaris keuken, was super, bedankt.

Vanmorgen eerst nog naar de laatste dienst  van Opwekking en met pijn in m'n hart het concert van Mozaiek0318 laten schieten,  heel jammer maar was helaas niet haalbaar, uiteindelijk op de fiets meegeluisterd met Groot Nieuws radio,  helemaal top.

Vertrek vanaf Biddinghuizen

Om 13u zijn we vertrokken, we hadden een route via Elburg, 't Harde, Epe, Deventer, leuk fietsen door bossen weilanden, regelmatig onverharde wegen. We hebben er een flink tempo in van gemiddeld 20 km/uur.

Heide

Overvaren

Om 17u zijn we bij de Stayokay in de buurt van Gorssel, we hebben gekozen om niet te kamperen maar na een weekend Opwekking even lekker te genieten van eigen kamer en douche en toilet.

Stayokay

Na een biertje en douchen kunnen we heerlijk in de zon eten, daarna komt toch het onweer eraan. Boven hebben ze een heerlijke woonkamer waar we kunnen relaxen.

Gezamenlijke huiskamer

Totaal 69,4 km gefietst

Overnachting Stayokay Gorssel

1. Jan Bal:
    10 juni 2019
    Zo de kop is er af en volgens mij prima weer zo te zien. Leuke route
  2. Marleen:
    10 juni 2019
    Zo goed bezig zeg en nu heerlijk douchen en weer in een echt bed slapen!! Bedankt voor jullie gezelligheid om het G veld!! Enne..moeten er nog dingen uit jullie tas gewassen worden of zie je dat over 3 weken wel weer 😜
  3. Rianne van der Knijff:
    10 juni 2019
    Emma komt het ophalen, en neem uit de Dirk tas wat je kan gebruiken, zitten nog biertjes in
  4. Rianne van der Knijff:
    10 juni 2019
    Regen en onweer kwam pas vanavond, verder prima dag