Dag 15, maandag 24 juni

24 juni 2019 - Schwielowsee, Duitsland

Wittenberg-Potsdam ( Caputh)

We hebben de wekker vanmorgen ook maar wat vroeger gezet, het wordt warm en we moeten best een stukje vandaag. Net na 8.30u zitten we op de fiets. Nog een keer de brug over naar Wittenberg.

Uitzicht op Wittenberg

De eerste 30 km fietsen we continue door de bossen en komen we soms door een klein dorpje. De weg gaat de hele tijd wat omhoog en wat omlaag. Omdat we vanmorgen vroeg waren hebben we de broodjes van de camping nog. We houden na pauze na Bad Belzig

Lunch

Lunch plekje

Na Bad Belzig fietsen we wat meer langs de doorgaande weg maar wel op het fietspad en het zijn geen drukke wegen.

Straatje in Brück

Vanaf het dorpje Brück fietst er een poosje een Duitse man mee, hij houdt ook van fietsen maar zijn vrouw helaas niet zo.

Duitse meneer die gezellig meefietste

We zijn rond 14.30u op de camping en kiezen voor een duurdere plek aan het water.  We drinken ons bier zo snel op dat er geen foto van is. Daarna gaan we lekker even zwemmen. Net  voor we het water in duiken horen we dat Emma geslaagd is voor haar HBO accountancy 🍾🥂

Geslaagde Emma

Ons plekje

Totale afstand vandaag 91,7 km gemiddelde snelheid 19,61km/u met 1127 hoogtemeters, kortom met onze conditie is niks mis.

Vanmiddag boodschappen gehaald in Caputh, we moesten hiervoor met een pontje over. En  toch nog een bier foto kunnen maken 😊

Met pontje over om boodschappen te halenProost

Fietsafstand 91,7km

Overnachting campingplatz Himmelreich

1. Dini Bal:
    24 juni 2019
    Hoe was het met het weer was het heel erg heet. Nu op naar Berlijn.
  2. Rianne van der Knijff:
    Weer was prima, 30 graden, flink windje en veel door de bossen, goed te doen
  3. Margriet Goudriaan:
    24 juni 2019
    Gefeliciteerd met Emma, succes nog met de laatste loodjes.😘
  4. Rianne van der Knijff:
    Bedankt