Veluwe dag 2 Otterlo-Voorst

11 mei 2019 - Voorst Gem Voorst, Nederland

Prima geslapen vannacht, niet koud gehad in ons nieuwe donzen dekbedden en isolerende matjes. Zonnetje scheen, wat heel fijn was,  lekker ontbijten aan picknicktafel en tent kon ondertussen drogen.

Ontbijt in de zon

Om 10u zaten we weer op de fiets. Eerste stuk door polderlandschap en daarna de Veluwe op. We kwamen langs Kootwijk radio, we hebben daar even rond gekeken en een bakje koffie gedaan.

Kootwijkradio

Het zonnetje schijnt maar er waait een stevige wind uit het Nooroosten, gelukkig veel beschutting van de bomen. We fietsen kilometers lang door de bossen zonder een dorp tegen te komen.

Prachtige beukenlaan

Prachtig gebied om te fietsen. In de buurt van Denim komen we de bossen weer uit en stoppen even bij een watermolen.

Watermolen Wenum

Daarna door polderlandschap tegen de wind in naar de IJssel, daar eten we wat op een bankje.

Uitzicht over de IJssel

Daarna fietsen we met de wind inde rug naar de camping, rond 15u zijn we in Voorst. Na tent opzetten en douchen heerlijk genoten van de zon. 68 km gefietst

Camping

s Avonds pannenkoek gegeten, daarna nog stukje gefietst en gewandeld.