Den Haag-Zeist

5 oktober 2019 - Zeist, Nederland

Den Haag-Zeist, zaterdag 5 oktober

Vanmorgen om 10.15u in Den Haag vertrokken, vanaf het station rij je zo het Haagse bos in, we rijden langs paleis Huis ten Bosch, nog een stukje verder naar het noorden. En dan rijden we het Groene Hart in. Veel water, weilanden, dorpjes, fietspaden of langs rustige wegen. Wind komt uit het oosten, dus veel tegen, ongeveer windkracht 3, in de middag lijkt wind af te nemen. Om 12u zijn we in Boskoop, langs de Gouwe eten we een paar repen voor de energie.
We fietsen langs de Oude Rijn naar Woerden, daar hebben we bij de AH onze lunch gekocht en een stukje verderop opgegeten. Het was ondertussen 14u en daar was ik wel aan toe. Na de lunch fiets ik weer een stuk prettiger. Verder door laatste stukje Groene Hart en dan door Leidse Rijn en Utrecht. Zon breekt steeds wat meer door. Om 16.45u zijn we in Zeist, 96 km gefietst, gemiddeld 18,3km/u

Heb nu Polarsteps ontdekt, dat is met foto's 10x makkelijker en hij houdt de route bij, nadeel je kunt geen filmpjes plaatsen

1. Dini Bal:
    5 oktober 2019
    Polarsteps kan ik niet openen op mijn telefoon maar via FB kan ik het wel volgen. Slapen je in een tentje dat lijkt me wel erg koud. succes.
  2. Rianne van der Knijff:
    5 oktober 2019
    Tentje is thuis, hotelletje dit keer
  3. Dini Bal:
    5 oktober 2019
    Leek me ook al beetje fris.