Zeist-Arnhem

6 oktober 2019 - Arnhem, Nederland

Zeist-Arnhem

Vanmorgen uitvoerig buienradar bekeken, het veranderde steeds wel wat maar kort samengevat, het was een natte dag.
Om 9.30 in Zeist vertrokken, eerste stuk langs weilanden en slootjes, niet heel bijzonder. Na 25 km in Amerongen koffie met gebak genomen, redelijk opgedroogd. Daarna wel poosje droog geweest.  Vanaf Amerongen is het mooi fietsen, veel door de bossen, ook veel stijgen en dalen.
In Renkum aangekomen na 55km daar kopje soep genomen, helaas was daar bijna alles gereserveerd vanwege feestje dus niet zolang gebleven. Toen laatste stuk naar Arnhem, ook prachtig stuk, maar op zo'n regendag kijk je toch wat meer naar beneden. En het ging ook steeds harder regenen. In Arnhem bij Ewalt langs gegaan,  die aan het klussen is aan hun prachtige huis.  Lekker bakje soep en thee en toen de laatste paar kilometers naar de Stayokay, we hebben een grote kamer en beneden is een stookhok waar we onze natte spullen kunnen drogen.
Vandaag 76,6 km gefietst, en 1200 hoogtemeters

1. Dini Bal:
    6 oktober 2019
    Niet echt een lekkere fietsdag.
  2. Rianne van der Knijff:
    6 oktober 2019
    Nee deze is niet voor herhaling vatbaar maar ach dan hebben we toch veel geluk gehad tot nu toe
  3. Hennie:
    7 oktober 2019
    Met recht een regendag. Ik was van plan om naar de keramiekkramen te gaan. Niet gedaan, zo regenachtig.
  4. Rianne van der Knijff:
    7 oktober 2019
    Ja het was geen fijne dag gisteren, als je eenmaal nat bent is het niet meer zo erg