Arnhem-Lochem, maandag 7 oktober

7 oktober 2019 - Breda, Nederland

Arnhem-Lochem

Vandaag gelukkig weer droog, dat is erg fijn. In het hostel waren vannacht ook een groep Duitsers met fietsen en aanhangers. Ze zijn op de fiets chocolade gaan halen in Amsterdan en verkopen dat in Duisburg, met zo min mogelijk CO2 uitstoot.
Wij zijn net voor half 10 vertrokken en fietsen gelijk de Posbank/Veluwezoom op. Bij Rozendaal komen we langs een oude begraafplaats, daar lopen  we even overheen. Verder veel stijgen en dalen, prachtig ongerept natuurgebied. In de buurt van Dieren komen we de bossen uit. In Brummen gaan we even bij een auto gallery kijken en koffie drinken. Daarna met pontje over de IJssel, zelfde pontje zijn we in mei ook geweest. Praatje met 2 mensen die erg genieten van het fietsen, hebben beide een prachtige electrische fiets en als het even kan fietsen ze 100km per dag. We komen nu in de Achterhoek en herkennen het landschap van het eerste gedeelte van onze tocht naar Berlijn, we rijden ook weer regelmatig op onverharde bospaden. In Vorden halen we wat boodschappen en eten dat ergens onderweg op. Dan laatste 12 km naar Lochem, onder Lochem sluiten we aan op de route naar Berlijn. Erg leuk dat het gelukt is, Nederlandse deel van de Radweg 1 ook gedaan.
Vandaag 65 km gefietst

1. Rianne:
    7 oktober 2019
    Wat een prestatie zeg! Complimenten!
  2. Rianne van der Knijff:
    Was weer leuk, dankje