Dag 3, woensdag 12 juni

12 juni 2019 - Münster, Duitsland

Büren- Münster

Vanmorgen waren de weersverwachtingen toch weer gewijzigd, het was nog droog maar zou later op de dag gaan regenen.

Om 9.20u zaten we op de fiets, op zoek naar een dorpje voor wat boodschappen, ontbijt bestond uit een banaan, dus rond 11u hadden we wel trek, bij Schloss Varlar gegeten, toen we klaar waren vielen de eerste druppels.

Schloss Varlar

BrunchRegenpakken

Eerste uur viel nog mee, bij Schloss Darfeld nog even rond gekeken,  het was toen nog maar 12u dus nog veel te vroeg om al te stoppen ondanks de regen.

Schloss DarfeldEindelijk weer eens een paar bloemen op de foto

Na vanmiddag krijgen we mooi weer dus dat geeft moed. Om een gegeven moment stopt het met zachtjes regenen en hebben we 3 kwartier in een bushokje gezeten

Behoorlijk nat

Ingelaste pauze

het werd weer lichter dus weer op pad maar na een kwartier stort regende het enorm, gelukkig kwamen net langs een café, dus lekker stukje taart met koffie en thee.

Weer pauze

Op de duur werd het echt lichter dus weer onderweg. We fietsen de laatste 30 km droog maar omdat de vele onverharde wegen behoorlijk modderig waren zijn wij en onze fietsen net zo modderig aan het einde van de middag.

Bruggetje

De bewolking gaat breken

Behoorlijk modderige benen

Om 17u waren we in Münster en de zon ook.

DomDomDomDomOude raadhuis

Poosje rond gekeken, daarna boodschappen gedaan en naar de camping. Voor het eerst zelf gekookt, prima gegeten en lekker uitgerust in de zon.

Camping leven

Aantal kilometers vandaag 79,9

Overnachting campingplatz Münster

1. Dini Bal:
    12 juni 2019
    Dat was niet zo lekker al die regen toch maar in je tent slapen vannacht. Zie dat het morgen een zonnige dag wordt dat fiets toch wat lekkerder. Hier ook heel de middag regen.
  2. Rianne van der Knijff:
    12 juni 2019
    Het is nu droog en dat blijft het 😊