Zondag 19-8-2018

19 augustus 2018 - Nijmegen, Nederland

Vanmorgen rond 9.30u vertrokken op de camping. Bij het eerste pontje even moeten wachten, de schipper moest nog even opstarten. Al snel volgde pont nr 2. Daarna langs de Maas gefietst. Onderweg bij Grave een toertocht van 86 traktoren bewonderd. Bij Cuijk voor de laatste keer vandaag de Maas overgestoken. Richting Nijmegen door de bossen. In het ziekenhuis geluncht en daarna nog even bij Dingena,  Ewant en Daan gekeken. Om 14.30u weer op de fiets richting Ooijpolder. Mooi stuk wel erg druk doordat er over de dijk ook gewoon verkeer mag rijden. Het pontje dat we zouden nemen om de Waal over te steken voer niet vanwege de lage waterstand,  dis even doorfietsen naar Millingen waar we wel het water over konden. Laatste pont voor deze 2 dagen. In verband met de wind en de vermoeidheid besloten naar Zevenaar te fietsen. Totaal 92 km. Mooi geweest voor vandaag.  Met de trein terug dat wordt ook nog een hele onderneming. Van Zevenaar naar Arnhem dan van Arnhem naar Den Bosch daarna van Den Bosch naar Geldermalsen en als laatste van Geldermalsen naar Dordrecht ivm werkzaamheden op het spoor moeten we wat vaker overstappen.

1. Dini Bal:
    19 augustus 2018
    Wel veel wind vandaag was flink trappen.
  2. Rianne:
    19 augustus 2018
    Ja maar wel weer vooral wind mee